Projekty RCIN i OZwRCIN

Obiekt

Tytuł: Integracyjna rola matematyki w nauczaniu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych

Inny tytuł:

Raport Badawczy = Research Report ; RB/31/2001

Wydawca:

Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk ; Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences

Miejsce wydania:

Warszawa

Opis:

20 pages ; 21 cm ; Bibliography p. 17-20

Abstrakt:

W pracy skupiono się na przedstawieniu kluczowego znaczenia ścieżki filozoficznej dla całego procesu edukacji gimnazjalnej oraz integracyjnej roli matematyki w nauczaniu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. Zwrócono uwagę na ideę interdyscyplinarności wiedzy naukowej zdobywanej w szkole.

Czasopismo/Seria/cykl:

Raport Badawczy = Research Report

Szczegółowy typ zasobu:

Report

Identyfikator zasobu:

oai:rcin.org.pl:139364

Źródło:

RB-2001-31

Język:

pol

Język streszczenia:

pol

Prawa:

Creative Commons Attribution BY 4.0 license

Zasady wykorzystania:

Copyright-protected material. [CC BY 4.0] May be used within the scope specified in Creative Commons Attribution BY 4.0 license, full text available at: ; -

Digitalizacja:

Systems Research Institute of the Polish Academy of Sciences

Lokalizacja oryginału:

Library of Systems Research Institute PAS

Dofinansowane ze środków:

Operational Program Digital Poland, 2014-2020, Measure 2.3: Digital accessibility and usefulness of public sector information; funds from the European Regional Development Fund and national co-financing from the state budget.

Dostęp:

Open

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

19 paź 2021

Data dodania obiektu:

17 wrz 2020

Liczba pobrań / odtworzeń:

36

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://www.rcin.org.pl/publication/174780

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie RDFa:

RDFa

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji