RCIN and OZwRCIN projects

Object

Title: Stosowność a promocja polityczna

Creator:

Dudziak, Arkadiusz, Stanisław

Date issued/created:

2004

Resource type:

Tekst

Subtitle:

Napis, Seria X (2004)

Publisher:

Wydawnicwto DiG

Place of publishing:

Warszawa

Description:

24 cm ; Tekst pol.

Type of object:

Czasopismo/Artykuł

References:

1. A. Antoszewski, R. Herburt, Leksykon politologii, Wrocław 1096, s. 23.
2. A. Banasik, Jak uwodzą politycy? Język marketingu politycznego w kampanii wyborczej '97, Katowice 2002, s. 164.
3. J. Borucka, D. Skrzypiński, Polityka skuteczna. Marketingowa analiza sukcesu wyborczego, Wrocław 1995, s. 39.
4. E. M. Cenker, Public relations, Poznań 2000, s. 72.
5. M. Cichosz, Autokreacja wizerunku polityka na przykładzie wyborów prezydenckich w III Rzeczypospolitej, Toruń 2003, s. 60.
6. W. Cwalina, Telewizyjna reklama polityczna. Emocje w kształtowaniu preferencji wyborczych, Lublin 2000.
7. A. Dudziak, Swojskość i obcość - kategorie manipulowania obrazem rzeczywistości w retotyce populistycznej, [w:] Swojskość i obcość. O kategorii tożsamości w piśmiennictwie polskim na przełomie wieków. Prace literaturoznawcze poświęcone pamięci doktor Małgorzaty Żarczyńskiej, red. A. Staniszewski, J. Chłosta-Zielonka, Olsztyn 2004, s. 126.
8. A. Falkowski, Praktyczna psychologia poznawcza: marketing i reklama, Gdańsk 2003, s. 90.
9. J. Fiske, Wprowadzenie do badań nad komunikowaniem, Wrocław 1998, s. 48.
10. J. Fras, Język propagandy politycznej, [w:] Teoria i praktyka propagandy, red. B. Dobek-Ostrowska, J. Fras, B. Ociepki, Wrocław 1999, s. 91.
11. W. Jabłoński, Polityczny marketing i political communication: dwa klucze do zdobycia i utrzymania władzy, Warszawa 1999, s. 22,36.
12. J. Jaroszyński, Spór o piękno, Poznań 1992.
13. K. Kostrzębski, Kampanie wyborcze ruchów populistycznych w Polsce i Niemczech - analiza porównawcza, [w:] Polska scena polityczna, kampanie wyborcze, red. E. Pietrzyk-Zieniewicz, "Studia Politologiczne" vol. 6, Warszawa 2002, s. 283.
14. M. Korolko, Retoryka i erystyka dla prawników, Warszawa 2001, s. 190.
15. M. Korolko, Sztuka retoryki. Przewodnik encyklopedyczny, Warszawa 1998, s. 83.
16. A. Kuczyńska, Piękno. Mit i rzeczywistość, Warszawa 1972.
17. Kwintus Horacjusz Flakkus, Dzieła wszystkie, t. 2, Gawędy, Listy, Sztuka poetycka, opr. O. Jurewicz, Warszawa 2000, s. 417.
18. H. Lemmermann, Komunikacja werbalna. Szkoła retoryki, Wrocław 1999, s. 96-97, 137-159.
19. M. Marczewska-Rytko, Populist Trend in Poland after 1989, "Polish Political Science Yearbook" 1999-2000, Toruń 2000, s. 148.
20. M. Mazur, Marketing polityczny. Studium porównawcze prezydenckich kampanii wyborczych w USA i w Polsce, Warszawa 2002, s. 288-298.
21. M. Mrozowski, Media masowe. Władza, rozrywka i biznes, Warszawa 2001, s. 138-139.
22. S. R. Olson, Teoria komunikowania: ponowne rozpatrzenie kwestii, [w:] Współczesne systemy komunikowania, red. B. Dobek-Ostrowska, Wrocław 1998, s. 49.
23. Z. J. Pietraś, Decydowanie polityczne, Warszawa-Kraków 1998, s. 411.
24. E. Sampson, Jak tworzyć własny wizerunek?, Warszawa 1996.
25. Słownik języka polskiego, red. M. Szymczak, t. 3, Warszawa 1981, s. 341.
26. D. Skrzypiński, Strategie partii politycznych, [w:] Marketing polityczny w teorii i praktyce, red. A. Jabłoński, L. Sobkowiak, Wrocław 2002, s. 139.
27. B. Sobkowiak, Public relations jako forma komunikowania masowego, [w:] Studia z teorii komunikowania masowego, red. B. Dobek-Ostrowska, Wrocław 1999, s. 70.
28. W. K. Szałkiewicz, Kandydat, czyli jak wygrać wybory?, Olsztyn 2002, s. 54.
29. J. Szczupaczyński, Władza i społeczeństwo, Warszawa 1998, s. 78.
30. Sztuka kształtowania wizerunku, red. A. Drzycimski, Warszawa 1998.
31. W. Tatarkiewicz, Dzieje sześciu pojęć, Warszawa 1975.
32. S. Trzeciak, Strategie kampanii wyborczej, Lublin 2001.
33. G. Ulicka, Wpłyq marketingu politycznego na zmiany w życiu politycznym państw demokratycznych, [w:] Trudna, sztuka polityki, Szanse, ryzyko, błąd, red. T. Klemensiewicz, "Studia Politologiczne" vol. 1, Warszawa 1996, s. 157.
34. A. Wiszniewski, Jak przekonująco mówić i przemawiać, Warszawa 1999, s. 27.
35. R. Wiszniewski, Strategia w kampaniach wyborczych, [w:] Jak uczestniczyć w wyborach samorządowych, red. H. Lisicka, Wrocław 1994, s. 23.
36. K. Wójcik, Public relations od A do Z, t. 2, Warszawa 2001, s. 604.
37. R. K. Zawadzki, "Poetyka" Arystotelesa i "Sztuka poetycka" Horacego, Studium porównawcze, Częstochowa 1996, s. 94-95.
38. J. Ziomek, Retoryka opisowa, Wrocław 1990, s. 82-101, 118-125, 233.
39. A. Żukowski, Systemy wyborcze, Olsztyn 2000, s. 34.

Relation:

Napis

Volume:

X

Start page:

317

End page:

331

Detailed Resource Type:

Artykuł naukowy oryginalny

Format:

application/pdf

Resource Identifier:

oai:rcin.org.pl:56578 ; 1507-4153

Source:

IBL PAN, sygn. P.I.2795 ; click here to follow the link

Language:

pol

Rights:

Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony

Terms of use:

Zasób chroniony prawem autorskim. Korzystanie dozwolone w zakresie określonym przez przepisy o dozwolonym użytku.

Digitizing institution:

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Original in:

Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Projects co-financed by:

Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Access:

Otwarty

Object collections:

Last modified:

Sep 9, 2022

In our library since:

Oct 2, 2015

Number of object content downloads / hits:

1699

All available object's versions:

https://www.rcin.org.pl/publication/68696

Show description in RDF format:

RDF

Show description in RDFa format:

RDFa

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information