Język metadanych
Przegląd Geograficzny T. 83 z. 3 (2011)
Twórca: Wydawca: Miejsce wydania: Data wydania/powstania: Opis: Typ obiektu: Temat i słowa kluczowe:nauczyciele geografii ; studenci geografii ; nauczanie geografii ; kompetencje przedmiotowe
Bibliografia:
1. De Jong H., 2008, Aspekte der Ausbildung von Geographielehrer/inne/n In den Niederlanden, Geographie und Wirtschaftskunde Unterricht, 109, Wien, s. 27–32.
2. Erpenbeck J., Rosenstiel L. (red.), 2003, Handbuch Kompetenzmessung, Schäffer-Poeschl, Stuttgart.
3. Greń J., 1974, Statystyka matematyczna. Modele i zadania, PWN, Warszawa.
4. Kyriacou Ch., 1991, Essentials Teaching Skills, Blackwell, Oxford.
5. Kwiatkowska H., 2008, Pedeutologia, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa.
6. Okoń W., 2001, Nowy słownik pedagogiczny, Wydawnictwo Akademickie Żak, Warszawa.
7. Osuch W., 2010a, Kompetencje nauczycieli geografii oraz studentów geografii – kandydatów na nauczycieli, Prace Monograficzne, 570, Wydawnictwo Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, Kraków.
8. Osuch W., 2010b, Efektywność akademickiego kształcenia kompetencji na studiach podyplomowych z geografii (na przykładzie Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie), [w:] E. Szkurłat, M. Tracz (red.), Efekty kształcenia geograficznego na różnych poziomach nauczania, Prace Komisji Edukacji Geograficznej PTG, 1, Oficyna Wydawnicza "Impuls", Kraków, s. 126-133.
9. Průcha J., 2006, Pedeutologia, [w:] B. Śliwerski (red.), Pedagogika. Pedagogika wobec edukacji, polityki oświatowej i badań naukowych, t. 2, Gdańskie Wydawnictwo Pedagogiczne, Gdańsk, s. 293–316.
10. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z 7 września 2004 r. w sprawie standardów kształcenia, Dz.U. 2004, nr 207, poz. 2110.
11. Vielhaber Ch., 2006, Wie viel Nachhaltigkeit verträgt das Schulfach Geographie und Wirtschaftskunde? Unterricht, 103, Wien, s. 17–24.
12. Vielhaber Ch., 2008, Standards und/ oder kompetenzen im GW-Unterricht? GW Unterricht, 110, Wien, s. 1–6.
Rozmiar pliku 0,6 MB ; application/pdf
Identyfikator zasobu:0033-2143 ; 10.7163/PrzG.2011.3.6
Źródło:kliknij tutaj, żeby przejść ; CBGiOS. IGiPZ PAN, sygn.: Cz.181, Cz.3136, Cz.4187
Język: Język streszczenia: Prawa:Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Zasady wykorzystania: Digitalizacja:Instytut Geografii i Przestrzennego Zagospodarowania Polskiej Akademii Nauk
Lokalizacja oryginału: Dofinansowane ze środków:Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
Dostęp: