Filters
RCIN and OZwRCIN projects

Search for: [Abstract = %22Druga cz%C4%99%C5%9B%C4%87 artyku%C5%82u zawiera wyniki badania empirycznego na temat przekszta%C5%82ce%C5%84 w%C5%82asno%C5%9Bciowych organizator%C3%B3w i realizator%C3%B3w przewoz%C3%B3w w transporcie miejskim. Procesy transformacji%2C cho%C4%87 zapocz%C4%85tkowane znacznie wcze%C5%9Bniej ni%C5%BC w przypadku przedsi%C4%99biorstw PKS%2C wykazuj%C4%85 zdecydowanie mniejsze zaawansowanie. Mniej jest przedsi%C4%99biorstw sprywatyzowanych %5C(z udzia%C5%82em kapita%C5%82u zagranicznego%2C sp%C3%B3%C5%82ek pracowniczych i z udzia%C5%82em polskiego sektora niepublicznego%5C)%2C a wi%C4%99cej przedsi%C4%99biorstw publicznych %5C(jednoosobowych sp%C3%B3%C5%82ek gminnych%2C mi%C4%99dzygminnych sp%C3%B3%C5%82ek samorz%C4%85d%C3%B3w%2C jednoosobowych sp%C3%B3%C5%82ek komunikacyjnych zwi%C4%85zk%C3%B3w komunalnych%2C sp%C3%B3%C5%82ek przedsi%C4%99biorstw komunalnych i zak%C5%82ad%C3%B3w bud%C5%BCetowych%5C). Co wi%C4%99cej%2C w 20 miejscowo%C5%9Bciach obs%C5%82ug%C4%85 transportu miejskiego zajmuj%C4%85 si%C4%99 wielobran%C5%BCowe przedsi%C4%99biorstwa gospodarki komunalnej.%22]

Number of results: 0

No results. Change search criteria.

This page uses 'cookies'. More information