Projekty RCIN i OZwRCIN

Obiekt

Tytuł: Sztuka słuchania, sztuka mówienia. Miejsce i rola absolwentów kierunków humanistycznych w Public Relations

Twórca:

Kępiński, Marcin

Data wydania/powstania:

2012

Typ zasobu:

Tekst

Inny tytuł:

Etnografia Polska 56 Z. 1-2 (2012)

Wydawca:

Instytut Archeologii i Etnologii Polskiej Akademii Nauk

Miejsce wydania:

Warszawa

Opis:

24 cm

Typ obiektu:

Czasopismo/Artykuł

Bibliografia:

Cenker Ewa Małgorzata 2000, Public Relations, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, Poznań 2000
Czarnowski Stefan 1989, Powstawanie nowej kultury, [w:] Małgorzata Legiędź-Gałuszka, Czarnowski, Wiedza Powszechna, Warszawa, s. 241–256
Davis Anthony 2007, Public relations, Polskie wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa
Dobek-Ostrowska Bogusława 2004, Podstawy komunikowania społecznego, Wydawnictwo Astrum, Wrocław
Domański Tomasz 2008, Polskie za i przeciw, Wydawnictwo Biblioteka, Łódź
Goban-Klas Tomasz 1997, Public relations, czyli promocja reputacji. Pojęcia, definicje, uwarunkowania, Business Press, Warszawa
Hope Ewa 2003, Public relations uczelni, czyli szewc bez butów chodzi, [w:] Public relations instytucji użyteczności publicznej, red. E. Hope, Wydawnictwo SPG, Gdańsk, s. 89–98
Kunczik Michael, Zipfel Astrid 2000, Wprowadzenie do nauki o dziennikarstwie i komunikowaniu, Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR, Warszawa
Kwarciak Bogusław 1999, Co trzeba wiedzieć o reklamie, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków
Lewandowski Edmund 1995, Charakter narodowy Polaków i innych narodowości, Wydawnictwo Aneks, „Polityka”, Londyn–Warszawa
Łysiak Wojciech 1998, Wielka kontestacja. Folklor polityczny w PRL, Wyd. PSO, Poznań
Mounter Pamela 2003, Komunikacja wewnętrzna, [w:] Skuteczne techniki PR, red. A. Gregory, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk, s. 28–45
Nobis Adam 1997, Między upowszechnianiem a oświecaniem, [w:] Nim będzie zapomniana. Szkice o kulturze PRL-u, red. S. Bednarek, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław, s. 84–96
Paszkiewicz Krystyna 2002, Public relations w polityce, [w:] Marketing polityczny w teorii i praktyce, red. A. Jabłoński, L. Sobkowiak, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław, s. 148–170
Ritzer George 2003, Makdonaldyzacja społeczeństwa, Wyd. Muza S.A., Warszawa
Rybak Agnieszka 2004, Wybielamy, przyczerniamy, Polityka, nr 34 (2466), 21.08.2004, s. 3–9
Seitel P. Fraser 2003, Public relations w praktyce, Wydawnictwo Felberg SJA, Warszawa
Szacki Jerzy 2002, Historia myśli socjologicznej, PWN, Warszawa
Wiszniewski Andrzej 1994, Jak przekonująco mówić i przemawiać, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa–Wrocław
Wren Kevin 2005, Wpływ społeczny, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk
Zadrożyńska Anna 1983, Homo faber, homo ludens. Etnologiczny szkic o pracy w kulturach tradycyjnych i współczesnych, Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa
http://www.proto.pl/raport_proto/info?itemId=104010

Czasopismo/Seria/cykl:

Etnografia Polska

Tom:

56

Zeszyt:

1-2

Strona pocz.:

195

Strona końc.:

212

Szczegółowy typ zasobu:

Artykuł

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

oai:rcin.org.pl:61125 ; 0071-1861

Źródło:

IAiE PAN, sygn. P 325 ; IAiE PAN, sygn. P 326 ; IAiE PAN, sygn. P 327 ; kliknij tutaj, żeby przejść

Język:

pol

Język streszczenia:

eng

Prawa:

Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony

Zasady wykorzystania:

Zasób chroniony prawem autorskim. Korzystanie dozwolone w zakresie określonym przez przepisy o dozwolonym użytku.

Digitalizacja:

Instytut Archeologii i Etnologii Polskiej Akademii Nauk

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Instytutu Archeologii i Etnologii PAN

Dostęp:

Otwarty

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

2 lut 2022

Data dodania obiektu:

8 gru 2016

Liczba pobrań / odtworzeń:

684

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://www.rcin.org.pl/iae/publication/76872

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie RDFa:

RDFa

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji