Object structure
Title:

Ethnomedia 2007-2011. O zastosowaniu etnografii w projektowaniu strategii komunikacji reklamowej

Subtitle:

Etnografia Polska 56 Z. 1-2 (2012)

Creator:

Jagiełło, Ewa A. ; Wierchowiec, Grzegorz

Publisher:

Instytut Archeologii i Etnologii Polskiej Akademii Nauk

Place of publishing:

Warszawa

Date issued/created:

2012

Description:

24 cm

Type of object:

Czasopismo/Artykuł

Subject and Keywords:

etnografia mediów ; etnografia internetu ; antropologia stosowana ; badania jakościowe ; PanMedia Western ; Izmałkowa Consulting ; reklama ; komunikacja ; Ethnomedia

References:

Batorski Dominik, Korzystanie z technologii informacyjno-komunikacyjnych, [w:] Diagnoza społeczna, red. J. Czapiński, T. Panek, Rada Monitoringu Społecznego, Warszawa, s. 299–327
Ethnomedia 2007, Izmałkowa Consulting, Warszawa
Ethnomedia 2009, Izmałkowa Consulting, Warszawa
Ethnomedia 2010, Izmałkowa Consulting, Warszawa
Ethnomedia – 2011, Izmałkowa Consulting, Warszawa
McLuhan Marshal 2004, Zrozumieć media. Przedłużenia człowieka, Wydawnictwo Naukowo-Techniczne, Warszawa

Relation:

Etnografia Polska

Volume:

56

Issue:

1-2

Start page:

177

End page:

193

Resource type:

Tekst

Detailed Resource Type:

Artykuł

Format:

application/pdf

Resource Identifier:

0071-1861

Source:

IAiE PAN, sygn. P 325 ; IAiE PAN, sygn. P 326 ; IAiE PAN, sygn. P 327 ; click here to follow the link

Language:

pol

Language of abstract:

eng

Rights:

Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony

Terms of use:

Zasób chroniony prawem autorskim. Korzystanie dozwolone w zakresie określonym przez przepisy o dozwolonym użytku.

Digitizing institution:

Instytut Archeologii i Etnologii Polskiej Akademii Nauk

Original in:

Biblioteka Instytutu Archeologii i Etnologii PAN

Access:

Otwarty

×

Citation

Citation style: