Object structure
Title:

Jacqueline Authier-Revuz, Ces mots qui ne vont pas de soi : boucles réflexives et non-coïncidences du dire. T. 1-2. Paris 1995

Subtitle:

Pamiętnik Literacki: Z. 1 (1998)

Creator:

Dutka, Anna

Publisher:

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Place of publishing:

Warszawa

Date issued/created:

1998

Description:

Streszcz. ang. ; Zadanie finansowane przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach programu Działalność upowszechniająca naukę 2018-2019: "Pamiętnik Literacki" – zwiększenie potencjału naukowego, poziomu umiędzynarodowienia i stopnia oddziaływania pisma przez efektywne upowszechnianie w Internecie

Subject and Keywords:

wypowiadanie ; metawypowiadanie ; metajęzyk naturalny ; metajęzyk potoczny ; metajęzyk w komunikacji ; dyskurs ; komentarz ; język literacki ; nieprzystawalność słów i rzeczy

References:

1. E. Benveniste, La Forme et le sens dans le langage. W: Problèmes de linquistique qénérale. T. 2. Paris 1974.
2. S. Chwin, Hanemann. Gdańsk 1966.
3. A. Dutka, L'Opacification du dire en polonais: les gloses méta-énonciatives dans une approche non communicationnelle. „Kwartalnik Neofilologiczny” 1996, z. 1, s. 23-34.
4. W. Grombrowicz, Dziennik. 1957—1961. Kraków 1988.
5. J. Rey-Debove, Le Métalangage, Paris 1978.
6. J. J. Szczepański, Rafa. Warszawa 1974.
7. M. Werner, Gra w życie. „Polityka” 1995, nr 37, s. 18.

Issue:

1

Start page:

196

End page:

201

Resource type:

Tekst

Detailed Resource Type:

Recenzje

Format:

application/pdf

Resource Identifier:

0031-0514

Source:

IBL PAN, sygn. P.I.280 ; IBL PAN, sygn. P.I.30 ; click here to follow the link

Language:

pol ; eng

Rights:

Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony

Terms of use:

Zasób chroniony prawem autorskim. Korzystanie dozwolone w zakresie określonym przez przepisy o dozwolonym użytku.

Digitizing institution:

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Original in:

Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Projects co-financed by:

Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego ; Działalność upowszechniająca naukę (DUN)

Access:

Otwarty

×

Citation

Citation style: