Struktura obiektu
Tytuł:

Literatura jako szkoła życia. Rec.: Magdalena Rembowska-Płuciennik, Poetyka intersubiektywności. Kognitywistyczna teoria narracji a proza XX wieku. Toruń 2012

Inny tytuł:

Pamiętnik Literacki Z. 3 (2014)

Twórca:

Rams, Paweł ORCID

Wydawca:

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Miejsce wydania:

Warszawa

Data wydania/powstania:

2014

Opis:

Streszcz. ang. ; Zadanie finansowane przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach programu Działalność upowszechniająca naukę 2016-2018: "Pamiętnik Literacki" – zwiększenie potencjału naukowego, poziomu umiędzynarodowienia i stopnia oddziaływania pisma przez efektywne upowszechnianie w Internecie

Typ obiektu:

Czasopismo/Artykuł

Temat i słowa kluczowe:

książka Magdaleny Rembowskiej-Płuciennik ; polskie koncepcji dotyczące zdolności poznawczych mózgu (autorstwa Stanisława Przybyszewskiego i Karola Irzykowskiego) ; współczesna kognitywistyka ; polska szkoły strukturalna ; najnowsze badania nad narracją

Bibliografia:

1. N. Carroll, Sztuka a krytyka etyczna. Przegląd najnowszych kierunków badań. Przeł. J. Zięba. „Teksty Drugie” 2002, nr 1/2, s. 81-115.

Zeszyt:

3

Strona pocz.:

251

Strona końc.:

256

Typ zasobu:

Tekst

Szczegółowy typ zasobu:

Recenzje

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

0031-0514

Źródło:

IBL PAN, sygn. P.I.280 ; IBL PAN, sygn. P.I.30 ; kliknij tutaj, żeby przejść

Język:

pol ; eng

Prawa:

Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony

Zasady wykorzystania:

Zasób chroniony prawem autorskim. Korzystanie dozwolone w zakresie określonym przez przepisy o dozwolonym użytku.

Digitalizacja:

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Dofinansowane ze środków:

Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego ; Działalność upowszechniająca naukę (DUN)

Dostęp:

Otwarty

×

Cytowanie

Styl cytowania: