Object structure
Title:

W stronę syntezy. Rec.: Zofia Trojanowiczowa, Romantyzm od poetyki do polityki. Interpretacje i materiały. Wybór, red. Anna Artwińska [i in.]. [Kraków] 2010

Subtitle:

Pamiętnik Literacki Z. 2 (2014)

Creator:

Dąbrowicz, Elżbieta ORCID

Publisher:

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Place of publishing:

Warszawa

Date issued/created:

2014

Description:

Streszcz. ang. ; Zadanie finansowane przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach programu Działalność upowszechniająca naukę 2016-2018: "Pamiętnik Literacki" – zwiększenie potencjału naukowego, poziomu umiędzynarodowienia i stopnia oddziaływania pisma przez efektywne upowszechnianie w Internecie

Type of object:

Czasopismo/Artykuł

Subject and Keywords:

książka Zofii Trojanowiczowej ; twórczość Cypriana Norwida i Adama Mickiewicza ; zarys syntezy romantyzmu

References:

1. A. Citkowska-Kimla, Romantyzm polityczny w Niemczech. Reprezentanci, idee, model. Kraków 2010.
2. K. Górski, Mickiewicz w aluzji literackiej Norwida. „Pamiętnik Literacki” 1968, z. 4, s. 25-40.
3. J. Słowacki, Beniowski. W: Dzieła. T. 3. Oprac. J. Pelc. Red. J. Krzyżanowski. Wyd. 3. Wrocław 1959.
4. Z. Stefanowska, Norwidowski romantyzm. „Pamiętnik Literacki” 1968, z. 4, s. 3-23.
5. Z. Stefanowska, Strona romantyków. Studia o Norwidzie. Lublin 1993.

Issue:

2

Start page:

199

End page:

206

Resource type:

Tekst

Detailed Resource Type:

Recenzje

Format:

application/pdf

Resource Identifier:

0031-0514

Source:

IBL PAN, sygn. P.I.280 ; IBL PAN, sygn. P.I.30 ; click here to follow the link

Language:

pol ; eng

Rights:

Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony

Terms of use:

Zasób chroniony prawem autorskim. Korzystanie dozwolone w zakresie określonym przez przepisy o dozwolonym użytku.

Digitizing institution:

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Original in:

Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Projects co-financed by:

Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego ; Działalność upowszechniająca naukę (DUN)

Access:

Otwarty

×

Citation

Citation style: