Object structure
Title:

Irzykowski wśród prądów epoki. Rec.: Sylwia Panek, Krytyk w przestrzeniach literatury i filozofii.[...] Poznań 2006

Subtitle:

Pamiętnik Literacki Z. 2 (2011)

Creator:

Gorczyński, Maciej

Publisher:

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Place of publishing:

Warszawa

Date issued/created:

2011

Description:

Streszcz. ang. ; Zadanie finansowane przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach programu Działalność upowszechniająca naukę 2016-2018: "Pamiętnik Literacki" – zwiększenie potencjału naukowego, poziomu umiędzynarodowienia i stopnia oddziaływania pisma przez efektywne upowszechnianie w Internecie

Type of object:

Czasopismo/Artykuł

Subject and Keywords:

Panek, Sylwia ; Irzykowski, Karol (1873-1944) ; Hebbel, Friedrich ; Brzozowski, Stanisław

References:

1. M. Gołębiewska, Rzeczywistość i przedstawienie. O tezach filozoficznych Karola Irzykowskiego. Warszawa 2006.
2. J. Jakóbczyk, Szachy literackie? Rzecz o twórczości Karola Irzykowskiego. Katowice 2005.
3. R. Nycz, Język modernizmu. Prolegomena historycznoliterackie. Wrocław 1997.
4. S. Panek, Krytyk w przestrzeniach literatury i filozofii. O młodopolskich wypowiedziach polemicznych Karola Irzykowskiego. Poznań 2006.
5. K. Sadkowska, Irzykowski i inni. Twórczość Fryderyka Hebbla w Polsce 1890–1939. Kraków 2007.

Issue:

2

Start page:

207

End page:

212

Resource type:

Tekst

Detailed Resource Type:

Recenzje

Format:

application/pdf

Resource Identifier:

0031-0514

Source:

IBL PAN, sygn. P.I.280 ; IBL PAN, call no. P.I.30 ; click here to follow the link

Language:

pol ; eng

Rights:

Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony

Terms of use:

Zasób chroniony prawem autorskim. Korzystanie dozwolone w zakresie określonym przez przepisy o dozwolonym użytku.

Digitizing institution:

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Original in:

Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Projects co-financed by:

Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego ; Działalność upowszechniająca naukę (DUN)

Access:

Otwarty

×

Citation

Citation style: