Struktura obiektu
Tytuł:

W poszukiwaniu straconego mitu. Obraz dzieciństwa w " Dzieciach Syjonu" Henryka Grynberga

Inny tytuł:

Teksty Drugie Nr 2-3 (2003)

Twórca:

Orzeł, Olga

Wydawca:

IBL PAN

Miejsce wydania:

Warszawa

Data wydania/powstania:

2003

Opis:

21 cm

Typ obiektu:

Czasopismo/Artykuł

Temat i słowa kluczowe:

Grynberg, Henryk (1936-) ; " Dzieci Syjonu" ; relacje ; dzieciństwo ; dzieło fragmentaryczne ; motywy biblijne

Bibliografia:

1. Biblia Tysiąclecia, Warszawa 1971.
2. A. Camus, Eseje, Warszawa 1971, s. 280.
3. J.L. Galay, Problemy dzieła fragmentarycznego. Valéry, „Pamiętnik Literacki" 1978 z. 4, s. 368.
4. H. Grynberg, Dzieci Syjonu, Warszawa 1994, s. 6.
5. R. Nycz, Literatura jako trop rzeczywistości, Kraków 2001.
6. R. Nycz, "Wyrażanie niewyrażalnego" w literaturze nowoczesnej (wybrane zagadnienia), w: Literatura wobec niewyrażalnego, red. W. Bolecki, E. Kuźma, Warszawa 1998.
7. W czterdziestym nas, matko, na Sybir zesłali.... Polska a Rosja 1939-1942, red. J.T. Gross, I. Grudzińska-Gross, Londyn 1983.
8. H. White, Fabularyzacja historyczna a problem prawdy, w: Poetyka pisarstwa historycznego, Kraków 2000.
9. M. Zaleski, Formy pamięci, Warszawa 1996, s. 207.

Czasopismo/Seria/cykl:

Teksty Drugie

Zeszyt:

2-3

Strona pocz.:

260

Strona końc.:

269

Typ zasobu:

Tekst

Szczegółowy typ zasobu:

Artykuł

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

0867-0633

Źródło:

IBL PAN, sygn. P.I.2524 ; kliknij tutaj, żeby przejść

Język:

pol

Język streszczenia:

eng

Prawa:

Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony

Zasady wykorzystania:

Zasób chroniony prawem autorskim. Korzystanie dozwolone w zakresie określonym przez przepisy o dozwolonym użytku.

Digitalizacja:

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Dofinansowane ze środków:

Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Dostęp:

Otwarty

×

Cytowanie

Styl cytowania: