Projekty RCIN i OZwRCIN

Obiekt

Tytuł: Konwencje grzecznościowe w dydaktyce języków obcych: "Europejski system opisu kształcenia językowego" a rzeczywistość (na przykładzie języka francuskiego)

Twórca:

Grabowska, Monika

Data wydania/powstania:

2004

Typ zasobu:

Tekst

Inny tytuł:

Napis, Seria X (2004)

Wydawca:

Wydawnicwto DiG

Miejsce wydania:

Warszawa

Opis:

24 cm ; Tekst pol.

Typ obiektu:

Czasopismo/Artykuł

Bibliografia:

1. H. Bays, La politesse sur Internet: le don des objets imaginaires, w: Wauthion M., Simon A. C. (ed.), Politesse et ideologie. Rencontres de pragmatique et de rhetorique conversationnelles, Louvain 2000, 169-183.
2. R. Brown, S. Levinson, Politeness - some universals in language use, Cambridge 1987.
3. J. Cuqj, I. Gruca, Cours de didactique du francais langue etrangere et seconde, Presses Universitaires de Grenoble 2003.
4. Europejski system opisu kształcenia językowego: uczenie się, nauczanie, ocenianie, Warszawa 2003.
5. M. Grabowska, La politesse et 1'interaction dans l'enseignement du FLE, w: K. Bogacki, T. Giermak-Zielińska (red.), La linguistique romane en Pologne: millesime 2004, Łask 2004, 55-62.
6. M. Grabowska, Le tutoiement et le vouvoiement dans la perspective didactique, "Romanica Wratislaviensia" 2004, L. 17-30.
7. M. Grabowska, Le monde viril dans Kompleks polski de Tadeusz Konwicki et dans sa traduction francaise. Analyse des formes adressives, "Romanica Wratislaviensia" XLIX, 2003, s. 19-34.
8. M. Grabowska, Formy adresatywne we francuskim przekładzie Kompleksu polskiego Tadeusza Konwickiego, w: Skibińska E., Cieński M.(red.), Język - stereotyp - przekład, Wrocław 2002, s. 85-96.
9. H. P. Grice, Logic and Conversation, w: P. Cole and J. Morgan (eds.), Syntax and Semantics, vol. 3, New York 1975, s. 41-58.
10. E. Goffman, Les rites d ’interaction, Paris 1974.
11. Informator maturalny od 2003 roku z języka francuskiego, Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Poznaniu, Warszawa 2003.
12. M. Marcjanik, Polska grzeczność językowa, Kielce 1987.
13. M. Marquilo Larruy, L'interpretation de Perreur, Paris 2003.
14. Ch. Puren, P. Bertocchini, E. Costanzo, Se former en didactique des langues, 1998.

Czasopismo/Seria/cykl:

Napis

Tom:

X

Strona pocz.:

349

Strona końc.:

358

Szczegółowy typ zasobu:

Artykuł naukowy oryginalny

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

oai:rcin.org.pl:56575 ; 1507-4153

Źródło:

IBL PAN, sygn. P.I.2795 ; kliknij tutaj, żeby przejść

Język:

pol

Prawa:

Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony

Zasady wykorzystania:

Zasób chroniony prawem autorskim. Korzystanie dozwolone w zakresie określonym przez przepisy o dozwolonym użytku.

Digitalizacja:

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Dofinansowane ze środków:

Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Dostęp:

Otwarty

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

9 wrz 2022

Data dodania obiektu:

2 paź 2015

Liczba pobrań / odtworzeń:

1312

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://www.rcin.org.pl/publication/68699

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie RDFa:

RDFa

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji