Projekty RCIN i OZwRCIN

Obiekt

Tytuł: Stosowność a promocja polityczna

Twórca:

Dudziak, Arkadiusz, Stanisław

Data wydania/powstania:

2004

Typ zasobu:

Tekst

Inny tytuł:

Napis, Seria X (2004)

Wydawca:

Wydawnicwto DiG

Miejsce wydania:

Warszawa

Opis:

24 cm ; Tekst pol.

Typ obiektu:

Czasopismo/Artykuł

Bibliografia:

1. A. Antoszewski, R. Herburt, Leksykon politologii, Wrocław 1096, s. 23.
2. A. Banasik, Jak uwodzą politycy? Język marketingu politycznego w kampanii wyborczej '97, Katowice 2002, s. 164.
3. J. Borucka, D. Skrzypiński, Polityka skuteczna. Marketingowa analiza sukcesu wyborczego, Wrocław 1995, s. 39.
4. E. M. Cenker, Public relations, Poznań 2000, s. 72.
5. M. Cichosz, Autokreacja wizerunku polityka na przykładzie wyborów prezydenckich w III Rzeczypospolitej, Toruń 2003, s. 60.
6. W. Cwalina, Telewizyjna reklama polityczna. Emocje w kształtowaniu preferencji wyborczych, Lublin 2000.
7. A. Dudziak, Swojskość i obcość - kategorie manipulowania obrazem rzeczywistości w retotyce populistycznej, [w:] Swojskość i obcość. O kategorii tożsamości w piśmiennictwie polskim na przełomie wieków. Prace literaturoznawcze poświęcone pamięci doktor Małgorzaty Żarczyńskiej, red. A. Staniszewski, J. Chłosta-Zielonka, Olsztyn 2004, s. 126.
8. A. Falkowski, Praktyczna psychologia poznawcza: marketing i reklama, Gdańsk 2003, s. 90.
9. J. Fiske, Wprowadzenie do badań nad komunikowaniem, Wrocław 1998, s. 48.
10. J. Fras, Język propagandy politycznej, [w:] Teoria i praktyka propagandy, red. B. Dobek-Ostrowska, J. Fras, B. Ociepki, Wrocław 1999, s. 91.
11. W. Jabłoński, Polityczny marketing i political communication: dwa klucze do zdobycia i utrzymania władzy, Warszawa 1999, s. 22,36.
12. J. Jaroszyński, Spór o piękno, Poznań 1992.
13. K. Kostrzębski, Kampanie wyborcze ruchów populistycznych w Polsce i Niemczech - analiza porównawcza, [w:] Polska scena polityczna, kampanie wyborcze, red. E. Pietrzyk-Zieniewicz, "Studia Politologiczne" vol. 6, Warszawa 2002, s. 283.
14. M. Korolko, Retoryka i erystyka dla prawników, Warszawa 2001, s. 190.
15. M. Korolko, Sztuka retoryki. Przewodnik encyklopedyczny, Warszawa 1998, s. 83.
16. A. Kuczyńska, Piękno. Mit i rzeczywistość, Warszawa 1972.
17. Kwintus Horacjusz Flakkus, Dzieła wszystkie, t. 2, Gawędy, Listy, Sztuka poetycka, opr. O. Jurewicz, Warszawa 2000, s. 417.
18. H. Lemmermann, Komunikacja werbalna. Szkoła retoryki, Wrocław 1999, s. 96-97, 137-159.
19. M. Marczewska-Rytko, Populist Trend in Poland after 1989, "Polish Political Science Yearbook" 1999-2000, Toruń 2000, s. 148.
20. M. Mazur, Marketing polityczny. Studium porównawcze prezydenckich kampanii wyborczych w USA i w Polsce, Warszawa 2002, s. 288-298.
21. M. Mrozowski, Media masowe. Władza, rozrywka i biznes, Warszawa 2001, s. 138-139.
22. S. R. Olson, Teoria komunikowania: ponowne rozpatrzenie kwestii, [w:] Współczesne systemy komunikowania, red. B. Dobek-Ostrowska, Wrocław 1998, s. 49.
23. Z. J. Pietraś, Decydowanie polityczne, Warszawa-Kraków 1998, s. 411.
24. E. Sampson, Jak tworzyć własny wizerunek?, Warszawa 1996.
25. Słownik języka polskiego, red. M. Szymczak, t. 3, Warszawa 1981, s. 341.
26. D. Skrzypiński, Strategie partii politycznych, [w:] Marketing polityczny w teorii i praktyce, red. A. Jabłoński, L. Sobkowiak, Wrocław 2002, s. 139.
27. B. Sobkowiak, Public relations jako forma komunikowania masowego, [w:] Studia z teorii komunikowania masowego, red. B. Dobek-Ostrowska, Wrocław 1999, s. 70.
28. W. K. Szałkiewicz, Kandydat, czyli jak wygrać wybory?, Olsztyn 2002, s. 54.
29. J. Szczupaczyński, Władza i społeczeństwo, Warszawa 1998, s. 78.
30. Sztuka kształtowania wizerunku, red. A. Drzycimski, Warszawa 1998.
31. W. Tatarkiewicz, Dzieje sześciu pojęć, Warszawa 1975.
32. S. Trzeciak, Strategie kampanii wyborczej, Lublin 2001.
33. G. Ulicka, Wpłyq marketingu politycznego na zmiany w życiu politycznym państw demokratycznych, [w:] Trudna, sztuka polityki, Szanse, ryzyko, błąd, red. T. Klemensiewicz, "Studia Politologiczne" vol. 1, Warszawa 1996, s. 157.
34. A. Wiszniewski, Jak przekonująco mówić i przemawiać, Warszawa 1999, s. 27.
35. R. Wiszniewski, Strategia w kampaniach wyborczych, [w:] Jak uczestniczyć w wyborach samorządowych, red. H. Lisicka, Wrocław 1994, s. 23.
36. K. Wójcik, Public relations od A do Z, t. 2, Warszawa 2001, s. 604.
37. R. K. Zawadzki, "Poetyka" Arystotelesa i "Sztuka poetycka" Horacego, Studium porównawcze, Częstochowa 1996, s. 94-95.
38. J. Ziomek, Retoryka opisowa, Wrocław 1990, s. 82-101, 118-125, 233.
39. A. Żukowski, Systemy wyborcze, Olsztyn 2000, s. 34.

Czasopismo/Seria/cykl:

Napis

Tom:

X

Strona pocz.:

317

Strona końc.:

331

Szczegółowy typ zasobu:

Artykuł naukowy oryginalny

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

oai:rcin.org.pl:56578 ; 1507-4153

Źródło:

IBL PAN, sygn. P.I.2795 ; kliknij tutaj, żeby przejść

Język:

pol

Prawa:

Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony

Zasady wykorzystania:

Zasób chroniony prawem autorskim. Korzystanie dozwolone w zakresie określonym przez przepisy o dozwolonym użytku.

Digitalizacja:

Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk

Dofinansowane ze środków:

Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Dostęp:

Otwarty

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

9 wrz 2022

Data dodania obiektu:

2 paź 2015

Liczba pobrań / odtworzeń:

1699

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://www.rcin.org.pl/publication/68696

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie RDFa:

RDFa

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji