Metadata language
Kim jest pisarz (w internecie)?
Subtitle: Creator: Publisher: Place of publishing: Date issued/created: Description:21 cm ; Tekst pol., streszcz. ang.
Type of object: Subject and Keywords:pisarze ; kultura mediów ; humanistyka cyfrowa ; Autor 2.0
References:
1. Ch. Anderson, Długi ogon. Ekonomia przyszłości – każdy konsument ma głos, przeł. B. Ludwiczak, Media Rodzina, Poznań 2008.
2. R. Barthes, Śmierć autora, przeł. M.P. Markowski Teorie literatury XX wieku. Antologia, red. A. Burzyńska, M.P. Markowski, Znak, Kraków 2006, s. 359.`
3. P. Czapliński, Powrót centrali: literatura w nowej rzeczywistości, Wydawnictwo Literackie, Kraków 2007.
4. P. Czapliński, Powrót centrali: literatura w nowej rzeczywistości, Wydawnictwo Literackie, Kraków 2007.
5. J. Dehnel, Po prostu: Sobieraj, Wirtualna Polska, http://ksiazki.wp.pl/tytul,Po-prostu-Sobieraj,wid,14569,felieton.html?ticaid=1d1c9 [dostęp 09.02.2011].
6. J.R. Dominick, Who do you think you are? Personal home pages and self-presentation on the world wide web, „Journalism Quarterly” 1999 no 76(4), s. 646.
7. W. Eghert, Komentarz redakcji do listu, Krytyka Literacka, http://krytykaliteracka.blogspot.com/2010/11/komentarz-redakcji-do-listu.html [dostęp 04.04.2011].
8. M. Felczak, Twórca, odbiorca, tworzywo. Edytor w liternecie, w: Remiks. Teorie i praktyki, red. M. Gulik, P. Kaucz, L. Onak, Hub Wydawniczy Rozdzielczość Chleba, Kraków 2011, s. 142-144.
9. M. Foucault, Kim jest autor?, przeł. M.P. Markowski, w: Powiedziane, napisane. Szaleństwo i literatura, oprac. T. Komendant, Fundacja Aletheia, Warszawa 1999, s. 206.
10. S. Jones, Doing Internet Research: Critical Issues and Methods for Examining the Net, Sage Publications, Thousand Oaks 1999, s. 18.
11. M. Ławrynowicz, Listy: Ławrynowicz do Sobieraja, Krytyka Literacka, http://krytykaliteracka.blogspot.com/2010/11/listy-awrynowicz-do-sobieraja.html [dostęp 04.04.2011].
12. M. Maryl, Ruch wydawniczy w PRL, „Panorama literatury polskiej”, http://www.panoramaliteratury.pl/index.php?action=entry&what=129 [dostęp 28.09.2011].
13. A. Okopień-Sławińska, Relacje osobowe w literackiej komunikacji, w: Problemy socjologii literatury, red. J. Sławiński, Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Wrocław 1971.
14. J. Penn, The Blueprint For Your Online Author Platform, 2009, http://www.thecreativepenn.com/blueprint/ (dostęp 21.02.2011).
15. M. Rychlewski, Obiegi wydawnicze a współczesny rynek książki w Polsce, „Teksty Drugie” 2009 nr 1-2.
16. J. Sławiński, Zanik centrali, „Kresy” 1994 nr 18, s. 16.
17. T. Sobieraj, Listy: Sobieraj odpowiada Dehnelowi, Krytyka Literacka, grudzień, http://krytykaliteracka.blogspot.com/2009_12_01_archive.html [dostęp 09.02.2011].
18. M. Topolski, Wywiad z Jackiem Dehnelem, Niedoczytania, http://niedoczytania.pl/z-jackiem-dehnelem-rozmawia-maciej-topolski/ [dostęp 04.04.2011].
19. S. Weber, Plug Your Book! Online Book Marketing for Authors, Book Publicity through Social Networking, Weber Books, 2007, źródło: http://www.manybooks.net/titles/webersother09plug_your_book.html (wersja pdf).
20. M.T. Whitty, A.N. Joinson, Truth, Lies and Trust on the Internet, Routledge, London 2009, s. 11.
21. S. Żółkiewsk,i Wiedza o kulturze literackiej, Wiedza Powszechna, Warszawa 1980, s. 152.
22. S. Żółkiewski, Wiedza o kulturze literackiej, Wiedza Powszechna, Warszawa 1980, s. 104.
IBL PAN, sygn. P.I.2524 ; click here to follow the link
Language: Language of abstract: Rights:Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony
Terms of use: Digitizing institution:Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Original in:Biblioteka Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk
Projects co-financed by:Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
Access: