Object structure
Title:

Geneza i rozwój badań jakościowych w marketingu

Creator:

Dyjas-Pokorska, Anna

Publisher:

Wydaw. IFiS PAN [Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk]

Place of publishing:

Warszawa

Date issued/created:

2004

Description:

S. 199-218 ; 24 cm

Type of object:

Książka/Rozdział

Subject and Keywords:

Internet -- stosowanie -- socjologia [JHPBN] ; Marketing -- badanie -- metody -- Polska [JHPBN] ; Opinia publiczna -- badanie -- metody -- Polska [JHPBN] ; Styl życia -- badanie -- metody -- Polska [JHPBN] ; Media -- badanie -- metody -- Polska [JHPBN] ; Wybory -- prognozy -- badanie -- Polska [JHPBN]

Relation:

Nowe metody, nowe podejścia badawcze w naukach społecznych. Red. P.B.Sztabiński, F.Sztabiński, Z.Sawiński. Wydawnictwo IFiS PAN. Warszawa 2004

Start page:

199

End page:

218

Resource type:

Tekst

Detailed Resource Type:

Artykuł

Format:

application/pdf

Resource Identifier:

83-7388-060-7

Source:

IFiS PAN, sygn. P.79038 ; click here to follow the link

Language:

pol

Rights:

Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony

Terms of use:

Zasób chroniony prawem autorskim. Korzystanie dozwolone w zakresie określonym przez przepisy o dozwolonym użytku.

Digitizing institution:

Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk

Original in:

Połączone biblioteki WFiS UW, IFiS PAN i PTF

Projects co-financed by:

Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R ; Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Access:

Otwarty

×

Citation

Citation style: