Projekty RCIN i OZwRCIN

Obiekt

Tytuł: London as a Centre for Defining Models of Luxury Consumption in Seventeenth-Century England

Twórca:

Kalinowska, Anna (historyk) ORCID

Data wydania/powstania:

2010

Typ zasobu:

Tekst

Inny tytuł:

Acta Poloniae Historica. T. 102 (2010)

Współtwórca:

Torr, Guy Russell : Tł. ; Instytut Historii Polskiej Akademii Nauk

Wydawca:

Wydawnictwo Naukowe Semper

Miejsce wydania:

Warszawa

Opis:

s. 161-174

Typ obiektu:

Czasopismo/Artykuł

Bibliografia:

Auyong Dorothy K., Porter Dorothy, and Porter Roy (comp.), Consumption and Culture in the Seventeenth and Eighteenth Centuries: A Bibliography (Los Angeles, 1991).
Billewicz Teodor, Diariusz podróży po Europie w latach 1677-1678, ed. Marek Kunicki-Goldfinger (Warsaw, 2004).
Brewer John, Neil McKendrick, and John H. Plumb, The Birth of a Consumer Society: The Commercialization on Eighteenth-Century England (Bloomington, 1982).
Fairchilds Cissie, ‘Consumption in Early Modern Europe: A Review Article’, Comparative Studies in Society and History, 35 (1993), 850-8.
Frank Joseph, The Beginnings of the English Newspaper, 1620-1660 (Cambridge MA, 1961).
Hinds Allen B. (ed.), Calendar of State Papers Relating to English Affairs in the Archives of Venice, xvii: 1621-1623 (London, 1911).
Jenkins David (ed.), The Cambridge History of the Western Textiles (Cambridge, 2003).
Levy Peck Linda, Consuming Splendor: Society and Culture in Seventeenth-Century England (Cambridge, 2005).
Levy Peck Linda, Court Patronage and Corruption in Early Stuart England (London, 1993).
Manikowski Adam, ‘Luksusowe nieporozumienia’, in Antoni Mączak (ed.), Europa i świat w początkach epoki nowożytnej, i: Społeczeństwo, kultura, ekspansja (Warsaw, 1991), 103-24.
Pennell Sara, ‘Consumption and Consumerism in Early Modern England’, The Historical Journal, 42 (1999), 549-64.
Sheppard Francis, London: A History (Oxford, 1998).
Smuts R. Malcolm, ‘The Court and Its Neighbourhood: Royal Policy and Urban Growth in the Early Stuart West End’, Journal of British Studies, 30 (1991), 117-49.
Styles John, ‘Product Innovation in Early Modern London’, Past and Present, 168 (Aug. 2000), 128-9.
The Letters of John Chamberlain, ed. Norman E. McClure, 2 vols. (Philadelphia, 1939).
Walker Robin B., ‘Advertising in London Newspapers, 1650-1750’, Business History, 15 (1973), 113-30.
Wallis Patrick, ‘Consumption, Retailing, and Medicine in Early-Modern London’, Economic History Review, 61 (2008), 26-53.

Czasopismo/Seria/cykl:

Acta Poloniae Historica

Tom:

102

Strona pocz.:

161

Strona końc.:

174

Szczegółowy typ zasobu:

Artykuł naukowy oryginalny

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

oai:rcin.org.pl:25085 ; 0001-6829

Źródło:

IH PAN, sygn. A.295/102 Podr. ; IH PAN, sygn. A.296/102 ; kliknij tutaj, żeby przejść

Język:

eng

Prawa:

Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony

Zasady wykorzystania:

Zasób chroniony prawem autorskim. Korzystanie dozwolone w zakresie określonym przez przepisy o dozwolonym użytku.

Digitalizacja:

Instytut Historii Polskiej Akademii Nauk

Lokalizacja oryginału:

Biblioteka Instytutu Historii PAN

Dofinansowane ze środków:

Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego ; Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2010-2014, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B + R

Dostęp:

Otwarty

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji