Object structure
Title:

New developments in fuzzy sets, intuitionistic fuzzy sets, generalized nets and related topics. Volume II: applications * Modelling consumer needs

Subtitle:

Książka = Book ; KS/4/2012/P06

Creator:

Jastrzębska, Agnieszka ; Homenda, Władysław

Publisher:

Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk ; Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences

Place of publishing:

Warszawa

Date issued/created:

2012

Description:

[5], 59-73 stron ; 21 cm ; Bibliografia s. 72-73

Type of object:

Książka/Rozdział

Abstract:

This paper describes how consumer and his/her needs can bemodelled. Presented is how consumption processes can be structured. Explained is how consumer behavior is determined by felt needs and what conditioning shall be included while modelling one’s choices. Named are consumption limitations that would be taken into account. Presented is also an overview of how we would proceed with our research using the space of consumers and the space of products.

Relation:

Książka = Book

Resource type:

Tekst

Detailed Resource Type:

Książka

Source:

KS-2012-04-P06

Language:

eng

Language of abstract:

eng

Rights:

Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0

Terms of use:

Zasób chroniony prawem autorskim. [CC BY 4.0 Międzynarodowe] Korzystanie dozwolone zgodnie z licencją Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0, której pełne postanowienia dostępne są pod adresem: ; -

Digitizing institution:

Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk

Original in:

Biblioteka Instytutu Badań Systemowych PAN

Projects co-financed by:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa, lata 2014-2020, Działanie 2.3 : Cyfrowa dostępność i użyteczność sektora publicznego; środki z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz współfinansowania krajowego z budżetu państwa

Access:

Otwarty

×

Citation

Citation style: