Object structure
Title:

Komputerowe wspomaganie zarządzania i procesów decyzyjnych w gospodarce * Technologie informatyczne w zarządzaniu i marketingu * Optymalizacja kampanii reklamowych w internecie

Subtitle:

Książka = Book ; KS/4/2002/R04P02

Creator:

Jankowski, Jarosław

Publisher:

Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk ; Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences

Place of publishing:

Warszawa

Date issued/created:

2002

Description:

[5], 201-208 stron ; 21 cm ; Bibliografia s. 208

Type of object:

Książka/Rozdział

Abstract:

Article presents issues related to efficiency in Web based advertising. One of the problems is selectively targeting advertisements to Web users based on their specific interests and other information without compromising personal privacy. Among other existing solutions multicriteria optimization approach to campaign optimization has been proposed as possible way of non-intrusive targeting. Presented models can be implemented as base for two level decision support system.

Relation:

Książka = Book

Resource type:

Tekst

Detailed Resource Type:

Książka

Source:

KS-2002-04-R04P02

Language:

pol

Language of abstract:

pol

Rights:

Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0

Terms of use:

Zasób chroniony prawem autorskim. [CC BY 4.0 Międzynarodowe] Korzystanie dozwolone zgodnie z licencją Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0, której pełne postanowienia dostępne są pod adresem: ; -

Digitizing institution:

Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk

Original in:

Biblioteka Instytutu Badań Systemowych PAN

Projects co-financed by:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa, lata 2014-2020, Działanie 2.3 : Cyfrowa dostępność i użyteczność sektora publicznego; środki z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz współfinansowania krajowego z budżetu państwa

Access:

Otwarty

×

Citation

Citation style: