Struktura obiektu
Tytuł:

Zastosowania informatyki i analizy systemowej w zarządzaniu * Techniki internetowe w zarządzaniu * Modelowanie kampanii reklamowych w internecie z uwzględnieniem czynników niepewności

Inny tytuł:

Książka = Book ; KS/1/2003/T33R03P03

Twórca:

Jankowski, Jarosław. Autor

Wydawca:

Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk ; Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences

Miejsce wydania:

Warszawa

Data wydania/powstania:

2003

Opis:

[4], 155-168 pages ; 21 cm ; Bibliography p. 167-168

Typ obiektu:

Book/Chapter

Abstrakt:

W artykule przedstawiono charakterystykę modeli komunikacji marketingowej w mediach interaktywnych oraz podejście rozmyte do planowania kampanii reklamowych prowadzonych w Internecie. Wykorzystanie modelu rozmytego optymalizacji wielokryterialnej pozwoliło na ujęcie nieprecyzyjnych danych pomiarowych i uwzględnienie czynników niepewności, co pozwala na lepsze odzwierciedlenie i interpretację problemów decyzyjnych.

Czasopismo/Seria/cykl:

Książka = Book

Typ zasobu:

Text

Szczegółowy typ zasobu:

Book

Źródło:

KS-2003-01-T33R03P03

Język:

pol

Język streszczenia:

pol

Prawa:

Creative Commons Attribution BY 4.0 license

Zasady wykorzystania:

Copyright-protected material. [CC BY 4.0] May be used within the scope specified in Creative Commons Attribution BY 4.0 license, full text available at: ; -

Digitalizacja:

Systems Research Institute of the Polish Academy of Sciences

Lokalizacja oryginału:

Library of Systems Research Institute PAS

Dofinansowane ze środków:

Operational Program Digital Poland, 2014-2020, Measure 2.3: Digital accessibility and usefulness of public sector information; funds from the European Regional Development Fund and national co-financing from the state budget.

Dostęp:

Open

×

Cytowanie

Styl cytowania: