Język metadanych
Książka = Book ; KS/1/2003/T33R03P03
Twórca: Wydawca:Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk ; Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences
Miejsce wydania: Data wydania/powstania: Opis:[4], 155-168 pages ; 21 cm ; Bibliography p. 167-168
Typ obiektu: Abstrakt:W artykule przedstawiono charakterystykę modeli komunikacji marketingowej w mediach interaktywnych oraz podejście rozmyte do planowania kampanii reklamowych prowadzonych w Internecie. Wykorzystanie modelu rozmytego optymalizacji wielokryterialnej pozwoliło na ujęcie nieprecyzyjnych danych pomiarowych i uwzględnienie czynników niepewności, co pozwala na lepsze odzwierciedlenie i interpretację problemów decyzyjnych.
Czasopismo/Seria/cykl: Typ zasobu: Szczegółowy typ zasobu: Źródło: Język: Język streszczenia: Prawa:Creative Commons Attribution BY 4.0 license
Zasady wykorzystania:Copyright-protected material. [CC BY 4.0] May be used within the scope specified in Creative Commons Attribution BY 4.0 license, full text available at: ; -
Digitalizacja:Systems Research Institute of the Polish Academy of Sciences
Lokalizacja oryginału:Library of Systems Research Institute PAS
Dofinansowane ze środków: Dostęp:Treść tej publikacji znajduje się poza biblioteką cyfrową.
Kliknij link poniżej, aby wyświetlić treść.
https://www.ibspan.waw.pl/~alex/OZwRCIN/WA777_0_KS-2003-01-T33R03P03_Zastosowania informatyki i analizy systemowej w zarządzaniu * Techniki internetowe w zarządzaniu * Modelowanie kampanii reklamowych w internecie z uwzględnieniem czynników niepewności_content.pdf