Object structure
Title:

Zastosowania informatyki i analizy systemowej w zarządzaniu * Techniki internetowe w zarządzaniu * Modelowanie kampanii reklamowych w internecie z uwzględnieniem czynników niepewności

Subtitle:

Książka = Book ; KS/1/2003/T33R03P03

Creator:

Jankowski, Jarosław. Autor

Publisher:

Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk ; Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences

Place of publishing:

Warszawa

Date issued/created:

2003

Description:

[4], 155-168 stron ; 21 cm ; Bibliografia s. 167-168

Type of object:

Książka/Rozdział

Abstract:

W artykule przedstawiono charakterystykę modeli komunikacji marketingowej w mediach interaktywnych oraz podejście rozmyte do planowania kampanii reklamowych prowadzonych w Internecie. Wykorzystanie modelu rozmytego optymalizacji wielokryterialnej pozwoliło na ujęcie nieprecyzyjnych danych pomiarowych i uwzględnienie czynników niepewności, co pozwala na lepsze odzwierciedlenie i interpretację problemów decyzyjnych.

Relation:

Książka = Book

Resource type:

Tekst

Detailed Resource Type:

Książka

Source:

KS-2003-01-T33R03P03

Language:

pol

Language of abstract:

pol

Rights:

Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0

Terms of use:

Zasób chroniony prawem autorskim. [CC BY 4.0 Międzynarodowe] Korzystanie dozwolone zgodnie z licencją Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0, której pełne postanowienia dostępne są pod adresem: ; -

Digitizing institution:

Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk

Original in:

Biblioteka Instytutu Badań Systemowych PAN

Projects co-financed by:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa, lata 2014-2020, Działanie 2.3 : Cyfrowa dostępność i użyteczność sektora publicznego; środki z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz współfinansowania krajowego z budżetu państwa

Access:

Otwarty

×

Citation

Citation style: