Object structure
Title:

Integracja metod oceny nauczycieli i studentów dla potrzeb konstrukcji modelu szkoły wyższej

Subtitle:

Raport Badawczy = Research Report ; RB/74/2007

Creator:

Bereziński, Mirosław ; Inkielman, Michał (1937– ) ; Wagner, Dariusz W.

Publisher:

Instytut Badań Systemowych. Polska Akademia Nauk ; Systems Research Institute. Polish Academy of Sciences

Place of publishing:

Warszawa

Date issued/created:

2007

Description:

67 stron ; 21 cm ; Bibliografia s. 62-66

Subject and Keywords:

Szkoła wyższa ; Proces edukacyjny ; Statystyka matematyczna ; Ocena nauczycieli ; Ocena studentów ; Niejednorodność ; Nierównowaga ; Użyteczność

Abstract:

Praca dotyczy zastosowań metod statystycznych do oceny jakoścu procesu edukacyjnego. Przedstawiono koncepcję oceniania zintegrowanego, w którym uczestniczą obie strony procesu edukacyjnego: studenci i nauczyciele. Przeanalizowano rzeczywiste uwarunkowania procesu oceniania studentów oraz nauczycieli akademickich. Wskazano na możliwość poprawy jakości procesu edukacyjnego przez racjonalizację przyporządkowywania nauczycieli grupom zajęciowym. Sformułowano wstępną koncepcję systemowego kryterium jakości funkcjonowania szkoły wyższej.

Relation:

Raport Badawczy = Research Report

Resource type:

Tekst

Detailed Resource Type:

Raport

Source:

RB-2007-74

Language:

pol

Language of abstract:

pol

Rights:

Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0

Terms of use:

Zasób chroniony prawem autorskim. [CC BY 4.0 Międzynarodowe] Korzystanie dozwolone zgodnie z licencją Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0, której pełne postanowienia dostępne są pod adresem: ; -

Digitizing institution:

Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk

Original in:

Biblioteka Instytutu Badań Systemowych PAN

Projects co-financed by:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa, lata 2014-2020, Działanie 2.3 : Cyfrowa dostępność i użyteczność sektora publicznego; środki z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz współfinansowania krajowego z budżetu państwa

Access:

Otwarty

×

Citation

Citation style: