Object structure
Title:

Sztuka słuchania, sztuka mówienia. Miejsce i rola absolwentów kierunków humanistycznych w Public Relations

Subtitle:

Etnografia Polska 56 Z. 1-2 (2012)

Creator:

Kępiński, Marcin

Publisher:

Instytut Archeologii i Etnologii Polskiej Akademii Nauk

Place of publishing:

Warszawa

Date issued/created:

2012

Description:

24 cm

Type of object:

Czasopismo/Artykuł

Subject and Keywords:

public relations ; humanistyka ; antropologia kulturowa ; socjologia ; dziennikarstwo ; komunikacja ; rynek ; praca ; organizacja ; instytucja ; etyka ; społeczeństwo

References:

Cenker Ewa Małgorzata 2000, Public Relations, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, Poznań 2000
Czarnowski Stefan 1989, Powstawanie nowej kultury, [w:] Małgorzata Legiędź-Gałuszka, Czarnowski, Wiedza Powszechna, Warszawa, s. 241–256
Davis Anthony 2007, Public relations, Polskie wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa
Dobek-Ostrowska Bogusława 2004, Podstawy komunikowania społecznego, Wydawnictwo Astrum, Wrocław
Domański Tomasz 2008, Polskie za i przeciw, Wydawnictwo Biblioteka, Łódź
Goban-Klas Tomasz 1997, Public relations, czyli promocja reputacji. Pojęcia, definicje, uwarunkowania, Business Press, Warszawa
Hope Ewa 2003, Public relations uczelni, czyli szewc bez butów chodzi, [w:] Public relations instytucji użyteczności publicznej, red. E. Hope, Wydawnictwo SPG, Gdańsk, s. 89–98
Kunczik Michael, Zipfel Astrid 2000, Wprowadzenie do nauki o dziennikarstwie i komunikowaniu, Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR, Warszawa
Kwarciak Bogusław 1999, Co trzeba wiedzieć o reklamie, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków
Lewandowski Edmund 1995, Charakter narodowy Polaków i innych narodowości, Wydawnictwo Aneks, „Polityka”, Londyn–Warszawa
Łysiak Wojciech 1998, Wielka kontestacja. Folklor polityczny w PRL, Wyd. PSO, Poznań
Mounter Pamela 2003, Komunikacja wewnętrzna, [w:] Skuteczne techniki PR, red. A. Gregory, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk, s. 28–45
Nobis Adam 1997, Między upowszechnianiem a oświecaniem, [w:] Nim będzie zapomniana. Szkice o kulturze PRL-u, red. S. Bednarek, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław, s. 84–96
Paszkiewicz Krystyna 2002, Public relations w polityce, [w:] Marketing polityczny w teorii i praktyce, red. A. Jabłoński, L. Sobkowiak, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław, s. 148–170
Ritzer George 2003, Makdonaldyzacja społeczeństwa, Wyd. Muza S.A., Warszawa
Rybak Agnieszka 2004, Wybielamy, przyczerniamy, Polityka, nr 34 (2466), 21.08.2004, s. 3–9
Seitel P. Fraser 2003, Public relations w praktyce, Wydawnictwo Felberg SJA, Warszawa
Szacki Jerzy 2002, Historia myśli socjologicznej, PWN, Warszawa
Wiszniewski Andrzej 1994, Jak przekonująco mówić i przemawiać, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa–Wrocław
Wren Kevin 2005, Wpływ społeczny, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk
Zadrożyńska Anna 1983, Homo faber, homo ludens. Etnologiczny szkic o pracy w kulturach tradycyjnych i współczesnych, Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa
http://www.proto.pl/raport_proto/info?itemId=104010

Relation:

Etnografia Polska

Volume:

56

Issue:

1-2

Start page:

195

End page:

212

Resource type:

Tekst

Detailed Resource Type:

Artykuł

Format:

application/pdf

Resource Identifier:

0071-1861

Source:

IAiE PAN, sygn. P 325 ; IAiE PAN, sygn. P 326 ; IAiE PAN, sygn. P 327 ; click here to follow the link

Language:

pol

Language of abstract:

eng

Rights:

Prawa zastrzeżone - dostęp nieograniczony

Terms of use:

Zasób chroniony prawem autorskim. Korzystanie dozwolone w zakresie określonym przez przepisy o dozwolonym użytku.

Digitizing institution:

Instytut Archeologii i Etnologii Polskiej Akademii Nauk

Original in:

Biblioteka Instytutu Archeologii i Etnologii PAN

Access:

Otwarty

×

Citation

Citation style: